пʼятниця, 14 травня 2021 р.

 

          За щоденними клопотами родині не так вже й часто трапляється нагода разом провести час, дружньо позмагатися і відчути себе єдиною командою. 14.05.2021 року на базі спортивної споруди «Колос» відбувся міський етап Всеукраїнського фізкультурно-оздоровчого заходу «Мама, тато, я – спортивна сім’я!» у змаганні взяли 4 сімї Маловисківської ТГ. І хоча цьогоріч змагання відбулися без вболівальників, підтримка між сім’ями була надзвичайно щирою. Перше місце посіла сім’я Шевченко (КЗ «Маловисківський ліцей ім. Г.М.Перебийноса»), ІІ місце – сім’я Демчук (КЗ «Мануйлівський ліцей-ЗДО») і два ІІІ місця: сім’я Драних (КЗ «Маловисківський ліцей ім. Г.М.Перебийноса») та сім’я  Байбузан (Маловисківська ЗШ №4 І-ІІІ ст.). Вітаємо усіх учасників, адже кожен доклав зусиль та поставив власний рекорд. А переможцям зичимо успіхів у обласному етапі змагань!







Немає коментарів:

Дописати коментар