27 жовтня 2016 року в Маловисківській загальноосвітній школі
№3 І-ІІІ ступенів відбувся семінар практичних психологів з проблеми адаптації
п’ятикласників.
Увазі учасників
семінару було представлено перше заняття з корекційної програми, яку підібрала
психолог школи Федорова Вікторія Федорівна, тренінг «Я,ти,він, вона – разом
дружний клас» в 5-Б класі. Мета корекційно-розвивальної програми: сприяти
формуванню в дітей самосвідомості, емпатії, вміння працювати в колективі;
допомагати адаптуватися в умовах шкільного закладу.
Завдання,які
поставила психолог Федорова Вікторія Федорівна:
¯підвищувати рівень адаптації до навчання у п’ятому класі;
¯розвивати комунікативні навички (емоційно-комунікативна
сфера) через залучення дітей до спільних видів діяльності;
¯формувати адекватну самооцінку та позитивну «Я-концепцію»;
¯створювати атмосферу довіри і підтримки у класі.
П’ятий клас –
кінець дитинства,період,що безпосередньо передує підлітковому. У цей час діти
відкриті і довірливо ставляться до дорослих, визнають їх авторитет,чекають від
учителів, батьків та інших дорослих допомоги і підтримки. Це відкриває великі
можливості для виховних впливів. Адаптації дитини до навчання у середній ланці
школи відбувається не одразу. Це досить довгий процес, над яким протягом року і
будуть працювати 5 – А, 5 – Б класи, вчителі, які викладають у цих класах,
класні керівники та шкільний психолог.
Немає коментарів:
Дописати коментар